Bil kørekort:
​Din adgangsbillet til vejene

Vi tager os god tid til dig

Er det ved at være tid til at tage B kørekort, også kaldet kørekort til bil? Så er vi den oplagte køreskole at gå til.

Hos Skaanings Trafikskole tager vi os god tid til dig, så du føler dig helt tryg ved at indtage vejene for første gang. Du finder vores køreskole i Roskilde, men vores elever kommer hele vejen fra Trekroner, Tune, Hedehusene og de omkringliggende byer, fordi vi er en af de førende køreskoler i området.

Vi glæder os til at undervise dig!

icon-suv

Holdstart til bil

• 3/1-  2024   |  Kl.  16.30 - 18.45​ ( 8 onsdage )
  • 29/1-2024   |  Kl.  16.30 - 18.45​ ( 8 mandage)
  • 28/2-2024   |  Kl.  16.30 - 18.45​ ( 8 onsdage  )
  • 25/3-2024   | Kl.   16.30 - 18.45​ ( 8 mandage )
  • 24/4-2024   | Kl.   16.30 - 18.45​ ( 8 onsdage )

Tilmeld dig bilhold​

Du kan tilmelde dig holdstart til bil via formularen herunder​.

Vælg holdstart
Jeg ønsker at tilmelde mig bilhold

Betalingsform aftales ved holdstart, evt.

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Vi besvarer alle henvendelser inden for 48 timer.

Felter markeret med * skal udfyldes.​

Få den fulde lovpakke til kørekort

I vores køreskole tilbyder vi naturligvis den fulde lovpakke til kørekort, som indeholder manøvrebane, 16 kørelektioner på vej, teorikursus + onlinekode og glatbane. Når du melder dig til et hold hos os, så får du altså den fulde pakke, der i sidste ende giver dig mulighed for at suse rundt på vejene med et helt nyt kørekort i lommen.

Det, der særligt kendetegner vores skole, er, at vi vægter din tryghed før alt andet. Vores tre kørelærere har i alt 20 års erfaring, herunder med at arbejde med unge mennesker. Det er vigtigt for os at give dig en god selvtillid med i bagagen, når du skal ud at køre – for hvis bare du tror på dig selv og vil det, så skal resten nok køre som smurt.

20 års erfaring

Vores 2 kørelærere har 20 års erfaring som kørelærer og stor erfaring med unge mennesker, som skal til at tage kørekort.

God til håndtering af unge

Anders er uddannet hypnoterapeut, hvilket kan være en stort hjælp til, at de unge tror på sig selv undervejs.

Tilbyder også kvindelig kørelærer

Er du mest tryg ved en kvindelig kørelærer, så tilbyder vi dig også denne mulighed, når du skal til at tage dit kørekort.

4.8 / 5 på Trustpilot

Hos Skaaningstrafikskole er kunden altid i fokus! Læs hvad vores kunder siger om os på Trustpilot. Se  anmeldelse her.

Bestil en plads på vores hold og kom et skridt nærmere et B kørekort

Vil du høre mere om vores priser, eller er du nysgerrig på, hvordan vores teori foregår? Så er du velkommen til at give os et kald i dag.

Hvis du allerede nu ved, at du gerne vil tage B kørekort hos os, så vil vi råde dig til at bestille en plads med det samme. Vi har nemlig max 12 elever på hvert hold, da vi mener, at indlæringen går hurtigere, når man ikke er så mange mennesker.

Skaaningstrafikskole​

Østergade 38, 4000 Roskilde

Klik her for rutevejledning

anders@skaaningstrafikskole.dk

Har du spørgsmål til kørekort?

Ring til Anders

Copyright © 2021 Skaaningstrafikskole. Alle rettigheder forbeholdes.