Om køreskolen​

Skal du have kørekort til Bil eller MC nemt og hurtigt, så er det os du skal vælge.

Hvorfor?

​Vi er 2 dygtige kørelærere, der altid har et smil på læben og en frisk bemærkning til dig som elev.

Hvordan?

Skaanings køreskole har eksisteret i over 23 år og her hjælper vi dig igennem hele forløbet med kørekortet med faste aftaler, og tider så du ikke føler du står alene på noget tidspunkt.

Vi har stor erfaring med unge mennesker, og dig som skal ha’ kørekortet NU.

Hvornår?

Varigheden for at tage et kørekort hos os er mellem 2-3 md.

Det er vigtigt at have en god kemi med sine elever og forstå deres forskellighed i teori og kørsel, specielt i pressede situationer. Det er vi gode til hos os, og sammen når vi målet.

Anders som er indehaver af Skaanings kørerskole er tillige uddannet hypnotisør som kan være til stor hjælp i forbindelse med kørekort, prøver, og det at tro på sig selv, specielt som ungt menneske, med de udfordringer der måtte være.

Hygge?

Vi tilbyder altid GRATIS sodavand, slik og chokolade til teori samt en velforberedt kørelærer til din undervisning så du lærer mest muligt.

Hos os kan du få taget billede til kørekort på køreskolen, samtidig med at du er til teori.

6 billeder koster 120.- mobile pay til Tlf.:22160636 (Maya sekretær)

Skaanings køreskole v/ Anders Lowe Skaaning og Tommy Nielsen

Anders​

Tommy​

20 års erfaring

Vores 2 kørelærere har 20 års erfaring som kørelærer og stor erfaring med unge mennesker, som skal til at tage kørekort.

God til håndtering af unge

Anders er uddannet hypnoterapeut, hvilket kan være en stort hjælp til, at de unge tror på sig selv undervejs.

Tilbyder også kvindelig kørelærer

Er du mest tryg ved en kvindelig kørelærer, så tilbyder vi dig også denne mulighed, når du skal til at tage dit kørekort.

4.8 / 5 på Trustpilot

Hos Skaaningstrafikskole er kunden altid i fokus! Læs hvad vores kunder siger om os på Trustpilot. Se  anmeldelse her.

Skaaningstrafikskole​

CVR: 27477364

Østergade 38, 4000 Roskilde

Klik her for rutevejledning

anders@skaaningstrafikskole.dk

Har du spørgsmål til kørekort?

Ring til Anders

Copyright © 2021 Skaaningstrafikskole. Alle rettigheder forbeholdes.